vineri, 13 februarie 2009

Rusine sa-mi fie !

Azi mi-am descoperit involuntar, un punct slab .... ( slab in ultimul timp )
O simpla intrebare "care e cartea ta preferata?" m-a pus pe ganduri .....
Care dintre cartile citite sa fie norocoasa? Sunt multe ..... dar inafara de asta, mi-am dat seama ca datorita vitezei cotidianului, mi-am pierdut treptat anumite obiceiuri sanatoase si uite ca am ajuns la vorba mamei.
Recunosc! Nu mai aloc atata timp cititului pe cat ar trebui.
In goana dupa perfectionarea profesionala si implinirea datoriilor zilnice ( pentru nu pot fi ipocrita si sa sustin ca fac doar ce imi face placere ), am uitat putin de mine ....
Totul este acum si aici ...... nu mai am timp ( sau poate refuz? ) sa ma reintorc la anii copilariei , la micile bucurii de demult ....
Da , trebuie sa recunosc ca mi-e dor uneori de zilele din vacanta de vara cand trebuia sa citim pentru scoala.
Pe de alta parte ( desi acest aspect nu trebuie neglijat; ma refer la cel mai sus mentionat ), mi-am descoperit alte hobby-uri alta data inexistente ca sa spun asa. ( fie pentru ca nu stiam sau stiam prea putin de existenta lor, fie pentru ca nu aveam cu cine sa le impartasesc )

Oricum ar fi , una peste alta nu vreau sa ma plang; doar sa imi atrag atentia si sa imi fie rusine!

Promit sa remediez acest aspect!

PS: Orice recomandare de vreo carte recent citita sau nu numai e bine primita ;)

2 comentarii:

  1. nu stiu de ce nu mi s-a publicat commentul prina data... adica acum cateva zile, poate crapase netul.

    ce vroiam sa zic atunci este ca eu nu am o carte favorita si nu pot sa aleg una. As alege poate niste autori de carti care ating spiritualitatea, gen Lazarev, Miguel Ruiz, Castaneda... dar in nici un caz lista asta este exhaustiva. Cred ca toate cartile pe care le-am citit pana la final mi-au fost favorite, pentru ca nu le lasam din mana :)

    cumva a ma intreba ce carte mi-a placut cel mai mult seamana cu intrebarea ce se pune la copii (si ce bine ar fi sa nu mai intrebe nimeni asa ceva): "tu pe cine iubesti mai mult, pe mami sau pe tati?"

    RăspundețiȘtergere