joi, 12 februarie 2009

Introspectie

Stau si privesc cerul .... ma intreb incotro gonesc norii ? :)
E un moment de liniste in care privesc zborul pasarilor spre infinit si imi raspund la o parte din intrebarile care imi vin in minte....
Sunt fericita? Normal ca sunt, dar imi place sa imi pun aceasta intrebare in mod expres tocmai pentru a enumera motivele si sentimentele care imi trezesc aceasta stare de bine, si pentru a-mi raspunde IN SFARSIT la intrebarea candva retorica, "de ce?" . ( din punct de vedere sentimental )
Trebuie sa recunosc ca nu intotdeauna gasesc raspuns la aceasta intrebare, sau poate ca nu caut indeajuns raspunsurile sau refuz sa cred ca sunt cele pe care poate ca le stiu ....
Per total ( desi sunt constienta ca nu le poti avea pe toate in viata ) sunt implinita.
Cred ca in momentele in care obosesc de atata constientizare ca nu le pot avea pe toate si poate ca imi vine sa ma dau cu capul de pereti, singurul lucru sau mai bine zis intrebare care ma ajuta sa imi revin, este cum am spus si mai sus " sunt fericita? dar de ce? " sau si mai exact "de ce te iubesc?"
Si cand vin si raspunsurile, pur si simplu realizez ca e aiurea sa disper, poate chiar si copilaresc ..... e timp pentru toate si toate la timpul lor :)

Important e sa nu ajungi niciodata sa obosesti punandu-ti aceeasi intrebare si avand acelasi raspuns ;) ( si aici ma refer la partea sentimentala )

----------------------------------------------------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu