duminică, 11 ianuarie 2009

Femeia ....

Am fost intrebata ce este o femeie acolo, in interior?
Brusc mintea mi-a fost invadata de mii de comparatii, cuvinte, idei..... dar am reusit sa imi exprim doar cateva .....
O femeie acolo in interior e iubire , e frumos si tandru..........e blandete cu ghiare pe care si le arata cand ii e teama sa nu te piarda sau cand pur si simplu iubeste...............o femeie e o floare frumos colorata cu un gust poate dulce acrisor............o femeie e o pasare ce zboara spre orizonturi de dor si iubire.............o femeie e un val ce se sparge la picioarele tale daca stii sa o iubesti..........o femeie e o fosta copila ce alearga cu visele de mana................ o femeie e o fosta adolescenta cu trupul zvelt si "mandra -n firea ei" ............. o femeie e o mama blanda ce te acopera cu iubirea ei si la sanul careia vei gasi intotdeauna linistea de care ai nevoie atunci cand lumea te ignora sau atunci cand ametesti sa tot tii pasul cu dansul ruginit al Universului ..............
Bine ca acum o sa ma intrebi de ce nu ma intreb si ce e un barbat acolo, in interior ...... pai am zis eu ca nu ma intreb ? De cate ori nu m-am intrebat ........... am pierdut sirul .............Dar parca azi nu pot sa vorbesc despre tine ..... nu stiu de ce dar am nevoie sa vorbesc despre mine .... nu ma laud , nu ma ridic in slavi , pur si simplu simt si asta sunt ......
Bine asta e parerea mea despre mine .... dar tu ce parere ai despre mine ? Ce sunt eu acolo, in interior ? Ca imi tot spui ca ma iubesti , ca ma cunosti mai bine ca oricine , s.a.m.d ......
Ei, ce sunt ? :)
.........................................................................................................................................................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu