duminică, 11 ianuarie 2009

Intr-un colt de lume .....

Sunt momente in care ma pierd printre picioarele umanitatii si desi ii aud pe toti , in jurul meu e atata liniste ...... si nu aud decat pasii unui vals invechit al Universului ......
Si e atata , dar atata liniste incat sunt la un prag de nebunie ..... dar ma trage inapoi neputinta sau lasitatea ? ...... sau dorinta de a trai ?
Ma refugiez intr-un moment de dragoste ..... din parul ud imi picura stropi reci ce se opresc pe culmile unui san indraznet ..... mainile pun stapanire pe un trup dornic sa exploreze curbele periculoase ce te duc spre pierzanie ..... spre nebunia extazului ...... si totul sfarseste prin niste lacrimi care stau la coada ochiului si barfesc cele intamplate ....... si prin picaturi de sudoare ce invadeaza desertul fruntii......
O tigare aprinsa te readuce la realitate si totusi ..... fumul ei deseneaza chipul celui iubit profilat pe perdeaua de matase care ia chipul unei fantome la atingerea vantului ......
Intr-un colt de lume ma aflu si eu si se mai afla atatia si atatia..... si ce daca ?
Era un simplu gand ..... atata tot .....
Se apropie ziua mea de nastere ..... si ce daca ?
Era o simplu motiv de a fi fericita ....
Se apropie toamna ... si ce daca ?
Era o simpla cugetare ......
Si acum e seara ...... si stele .... si balade de greieri ...... si eu .... si tu ...... si restul unde sunt ?
Am ramas doar noi ? Ce bine......
Dansam ? Vrei sa ma iubesti ? Hai sa privim cerul si stelele ....... hai vino !
Noapte buna ......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu