luni, 31 decembrie 2012

Final de 2012 ...

Mi-e dor sa scriu de cateva zile .... de fapt de mult timp .... si am zis sa profit ca tot e perioada asta in care toata lumea isi exprima parerile vis-a-vis de anul care se va incheia curand.


Este incredibil cat de repede a trecut acest an …. insa a fost un an bun, un an in care am reusit sa duc la bun sfarsit fiecare obiectiv pe care mi l-am propus, cu ajutorul celor care au stiut sa imi fie alaturi si sa ma sustina.
A fost un an cu multe intamplari frumoase, cu momente unice petrecute alaturi de oameni frumosi si dragi sufletului meu.
Au existat insa si momente in care am investit timp considerandu-i prieteni, pe anumiti oameni care din pacate nu au meritat.
Partea buna in toata chestia asta este ca mi-am dat seama cand se incheie o etapa si ca e important ca momentele incheiate ale vietii sa ramana in urma, sa le dai drumul, sa te desprinzi de ele.
Am invatat sa nu astept sa mi dea ceva inapoi, sa mi se recunoasca efortul, s.a.m.d.
Pur si simplu am incheiat niste etape, si nu din orgoliu, din neputinta sau din mandrie, ci pur si simplu pentru ca acel lucru/acele persoane nu se mai potriveau cu viata mea.
Asa cum spunea cineva: "Inchide usa, schimba discul, fa curat in casa, sterge praful. Inceteaza sa mai fii cine erai si transforma-te in cine esti."

Revenind la prietenii vechi , le multumesc pentru ca desi imi cunosc slabiciunile, imi arata calitatile, desi imi simt temerile, imi intaresc credinta, desi imi cunosc ingrijorarile, imi elibereaza spiritul, si .... desi imi cunosc defectele , imi subliniaza posibilitatile !
Dar cel mai important .... ma iubesc asa cum sunt si imi sunt alaturi intotdeauna! 

Da, le multumesc si colegilor de munca care ma suporta zi de zi asa rea, zuza si vorbareata cum sunt ! :))))) 


La multi ani tuturor dragii mei ! Sa fiti sanatosi in primul rand ca restul vine de la sine! 

SA AVEM UN 2013 IN CARE CHIAR SI CEA MAI ASCUNSA DORINTA SA NI SE INDEPLINEASCA !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu