vineri, 29 mai 2009

Tu ce parere ai ?

Iata gandurile unui amic ..... tu ce parere ai ?

"Off…Viata asta…
Ne trezim dintr-o intamplare pe lumea asta,facem un drum pana la biserica sa fim botezati ....
Apoi ne bucuram putin de viata,cat suntem copii si inca nu suntem luati de valul societatii.
Apoi,deodata ne mananca-n fund si ne saturam de joaca si vrem sa fim…mari: alergam grabiti si invatam o scoala, construim o casa,o umplem cu aiureli....repede,repede.
Ne intoarcem grabiti la biserica sa ne legam viata de a altuia,trantim un copil,doi,trei,cati o vrea Al de Sus: ii stergem la fund,ii batem,ii iubim.
Apoi ne intoarcem iarasi la biserica ....acum,incet,incet ... fara graba....
Plecam…putin…din lumea asta .....
Altundeva sau poate tot prin preajma. "

2 comentarii:

  1. ciudat, chiar ieri filosofam cu sotul meu despre rostul vietii.. Nu are sens sa povestesc acum discutia, si nici concluzia la care nu am ajuns.

    nu stiu daca viata e o intamplare. suntem cu totii prea perfecti ca sa cred in intamplari. cred ca viata nu trebuie sa fie doar un sir de lucruri pe care le face toata lumea. E adevarat ca traditia seamana cu asta, dar mai e ceva in plus: asumarea a ceea ce faci, nu e ceva ce vine doar din virtutea inertiei. Pui o parte din tine acolo si asta e cel mai important.

    eu una ma bucur ca se intampla asa, si daca se va intampla asa. pentru ca genii sunt putine in lume, ca sa aiba un traseu diferit - si de obicei geniile platesc altfel succesul lor. eu vreau sa las la sfarsitul vietii mele o mostenire frumoasa, pentru care voi dori sa lucrez in fiecare zi . munca mea va fi neterminata, dar voi incerca, in felul meu, sa fac lumea un loc mai bun. chiar daca drumul meu va fi, in mare, cel descris de prietenul tau. nu e nimic rau in asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Simpatic textul, ironic, amuzant dar si foarte foarte trist la adresa societatii, a traditiilor si a "ceea ce e trebuie facut in viata". Majoritatea oamenilor inca mai cred ca viata inseamna platirea telefonului, reparatul masinii, relatiile de orice tip si ce pot ei sa obtina din ele, dramele care le produc prea ocupati sa joace in ele. Marea dezamagire a omului este ca are dubii asupra rezultatului vietii; acest dubiu este cel care a creat cel mai mare dusman al nostru: frica. Sa-ti traiesti viata fara sa te astepti la ceva, fara nevoia de a avea rezultate specifice - aceasta este libertatea, aceasta este Dumnezeirea.

    RăspundețiȘtergere