luni, 9 martie 2009

Cum mah ?!?!?!?!?!?!?

Am ramas stupefiata, in momentul in care am auzit ca ( citez ) : " incestul nu va mai fi condamnat, decat daca este vorba despre un minor sau despre viol. "
Repet : ce face mah ?!?!?!!?!?
Deci cum ?!?!?!?!?

Oameni buni in ce lume traim ????

Am sa il citez pe Badea : " prietene .. cam cat de idiot sa fi sa afirmi asta??? pai ... cam atat de idiot."

Vb alora de la Divertis : " Traim in Romania si asta ne excita tot timpul! "


PS: Voi ce parere aveti despre cele mentionate mai sus?


Eu una inca nu imi revin din soc !

Un comentariu:

  1. Se va pedepsi in continuare, vezi codul penal in vigoare. diferenta fata de legislativul din 194x(nu mai stiu exact anul) face referire la gradul de rudenie, adica acum se pedepseste si se considera incest pe linie directa, mama-copil, frate-sora, tata-copil. Nu se vor considera incest relatii sexuale intre alte rude. Dar nu-ti imagina ca un bunic poate avea relatii sexuale cu un nepot. Aceste relatii si-au schimbat integrarea legislativa si anume judecatorul le poate integra la perversiune sexuala, fapte contra bunelor moravuri etc.
    Nu lua orice informatie ca atare, mergi la sursa...

    RăspundețiȘtergere